Beauty

TRECENTO NOIR – DUBAI COLLECTION

Trecento Noir de la Dubai Collection este inspirat de Tom Ford Noir Extreme. Inspirat dar PAROL ca seamna in proportie de 99,99%. Cred că doar un nas foarte iscusit ar putea face diferența între cele două, așa, pe nevăzute.

Cardamon, nucșoară și șofran într-un acord perfect cu vanilia, ambra, trandafirul și floarea de portocal.

Un masculin senzual, seducător și elegant.

DESCRIERE

Trecento Noir este un parfum ambrat lemnos, cu o inima ispititoare si delicioasa de kulfi indian. Acest parfum indrazneste sa faca un gest extravagant, impingand la limita temele de rafinament si seductie. Fiecare aspect al compozitiei este intensificat pentru a surprinde totalitatea expresiei exterioare impecabile a unui barbat si natura sa interioara seducatoare.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE

NOTE VARFcardamom, nucsoara, sofran, mandarina, neroli
NOTE MIJLOCkulfi, trandafir, mastica, floare de portocal, iasomie
NOTE BAZAvanilie, ambra, note lemnoase, lemn de santal
BRANDParis Corner
COLECTIAPendora Scents

Eu am o mare pasiune pentru parfumuri, pentru ce-mi pot inspira acestea și pentru ce-mi evocă. Soțul meu, de asemenea! Parfumurile sunt nostalgii, povești nescrise, dar purtate.

Adesea, te poartă, te învăluie și transmit emoții de-un sublim absolut.

Atât eu cât și soțul meu suntem foarte pasionați de parfumuerie. De parfumurile puternice, animalice chiar. Parfumuri cu poveste și de poveste.

Pentru noi memoria olfactiva este foarte importantă si foarte dezvoltată. Simțind un parfum anume putem face imediat conexiunea cu un anumit moment din viața noastră.

„Miresmele au o forță de convingere mai puternică decât aceea a cuvintelor, aparențelor, emoțiilor ori voinței.
Ea nu poate fi respinsă, ne pătrunde-n plămâni ca aerul respirat, ne copleșește, ne umple întru totul. Nu existăîmpotriva ei niciun leac.“ PATRICK SUSKIND, Parfumul

În Portretul lui Dorian Grey, Oscar Wilde descrie legătura
profundă, instinctivă, dintre miros și gândurile sau emoțiile
subconștientului nostru:
„Așa a început să studieze parfumurile și secretele fabricării
lor, distilând uleiuri puternic aromate și arzând rășini parfumate din Orient. A observat că nu există dispoziție a minții care să nu-și aibă corespondent în lumea senzorială și s-a hotărât să descopere adevăratele relații dintre ele, întrebându-se ce anume se află în tămâie de îl face pe om mistic, și în ambră de incită pasiuni, și în violete de trezește amintirile iubirilor de mult apuse, și în mosc de tulbură creierul, și în magnolia champaca de colorează imaginația; a căutat adesea să elaboreze o adevărată psihologie a parfumurilor și să evalueze diversele influențe ale rădăcinilor dulci-mirositoare și ale florilor înmiresmate, încărcate de polen, ale balsamurilor aromatice și ale esențelor de lemn parfumat, ale nardului care te îmbolnăvește, ale hoveniei care-i înnebunește pe bărbați și ale aloei despre care se spune că alungă melancolia din suflet.“

Sunt de acord cu Rembrandt în privința nasului. Este important nu doar pentru miros, el ne spune cine suntem, face parte din apetiturile cele mai primare. Pentru că ideea
de apetit nu e legată doar de mâncare, ci de toate experiențele senzoriale și spirituale care ne stimulează, ne desfată simțurile, ne fac să ne simțim plini de viață într-un moment sau altul. Nasul este o poartă spre aceste tipuri primare de apetit – pentru lucrurile îndepărtate, familiare, sublime, neobișnuite și frumoase – care ne motivează încă de la începutul existenței noastre.

Please follow and like me:
fb-share-icon

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *